قهرمانی دانشگاه آزاد در لیگ برتر تنیس روی میز بانوان

14:17 - 19 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۳۵۵۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
قهرمانی دانشگاه آزاد در لیگ برتر تنیس روی میز بانوان
تیم تنیس روی میز بانوان دانشگاه آزاد اسلامی با پیروزی در تمامی مسابقات رفت و برگشت لیگ برتر باشگاه‌های کشور قهرمان شد. 

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، امروز رقابت‌های پایانی مرحله برگشت بیست و هفتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز بانوان باشگاه‌های کشور، با حضور ۹ تیم و به صورت متمرکز به میزبانی آکادمی امیر احتشام زاده در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.

تیم بانوان تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی که با سرمربیگری «زهرا میربابایی» و مربیگری «زهرا نیاقی ها» صدرنشین لیگ برتر بود، در مسابقه پایانی مقابل تیم ستاره سازان بافق صف آرایی کرد.

بانوان تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی که پیش از این، تیم مدعی سایپا را ۴ به یک مغلوب کرده بودند، مقابل ستاره سازان بافق، کار ساده‌ای داشتند و ۵ به صفر پیروز شدند.

به این ترتیب تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۳۷ امتیاز قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور شد.

ساپیا نیز که ندا شهسواری را در اختیار داشت، با ۳۴.۵ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم‌های ماه اسپورت ماهشهر و گروه صنایع تکابی اصفهان به ترتیب با ۳۰ و ۲۱ امتیاز، سوم مشترک شدند.

همچنین تیم‌های سپهبد شهید قاسم سلیمانی شیراز، دانشگاه تهران، هیات تنیس روی میز قزوین، پاکنژاد اسپورت و ستاره سازان بافق به ترتیب در رتبه‌های پنجم تا نهم قرار گرفتند.

امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، قهرمانی ارزشمند تنیس روی میز بانوان را به کادر فنی و اعضای این تیم و همچنین خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

او با بیان اینکه میانگین سنی تیم دانشگاه آزاد اسلامی در این دوره از رقابت‌ها، ۱۹ سال بود، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه ورزشی در مدرسه‌های سما و واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، استعدادیابی، نخبه پروری و پشتوانه سازی برای تیم‌های باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف، سال آینده نیز با جدیت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *